SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

PODATKI PODJETJA

GOZDNI MOŽ, Lucija Vidic s.p.
Ledina 40
4260 Bled

ID za DDV: 99130670, sem davčni zavezanec
Matična številka: 6853269000
Vpis dejavnosti: AJPES, Izpostava kranj, št. vpisa 316-08-01356-2015/1

Elektronska pošta: info@gozdnimoz.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Gozdni mož so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Upravljalec spletne trgovine gozdnimoz.si je podjetje GOZDNI MOŽ, Lucija Vidic s.p.

Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato vas prosimo, da si le-te preberete.

Podjetje GOZDNI MOŽ si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini gozdnimoz.si

1. CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini gozdnimoz.si so izražene v evrih. Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Podjetje Gozdni mož si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

2. AKCIJE IN PONUDBA

Splošna in akcijska ponudba izdelkov ter cene le-teh v spletni trgovini veljajo do preklica ali razprodaje zalog. Podjetje Gozdni mož si pridržuje pravico do umika izdelkov iz ponudbe brez prehodne najave.

3. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podjetje Gozdni mož se obvezuje varovati podatke o kupcih in članih (osebni podatki, podatki o nakupih). Vse podatke, ki jih pridobi v spletni trgovini gozdnimoz.si in zbrane podatke, sme uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini gozdnimoz.si sta potrebna izključno zaradi pravilnega izvajanja storitev spletne trgovine.

4. ODGOVORNOST

Podjetje GOZDNI MOŽ se obvezuje, da bodo podatki na strani spletne trgovine gozdnimoz.si točni in ažurni.

5. NAROČILO, NAKUP, POTRDITEV NAROČILA

Potek naročila poteka tako, da najprej izberete en ali več izdelkov, in ga/jih dodate v košarico s klikom na gumb “Kupi”. Na vrhu strani se prikaže izpisek z izdelki trenutno v košarici, kjer je možno klikniti “Poglej v košarico” ali “Na blagajno”. Če želite pregledati vsebino naročila še enkrat, ter spreminjati količino naročenih izdelkov, potem kliknete “Poglej v košarico”.

S klikom “Na blagajno” pridete na zadnji korak nakupa, kjer se lahko registrirate, ali pa opravite nakup kot gost. Če ste že obstoječ registriran uporabnik, potem se prijavite in vam ni treba izpolnjevati podatkov za dostavo.

V sekciji “Moji osebni podatki” vpišete ime, priimek, email ter opcijsko telefon (ni obvezen podatek). V sekciji “Moj naslov” vpišete naslov, mesto/kraj, poštno številko ter izberete državo in regijo. Opcijsko, za izdajo računa na podjetje, lahko vpišete naziv podjetja ter davčno številko. Spodaj morate potrditi, da se strinjate s politiko zasebnosti. Če kliknete na napis “politika zasebnosti”, se v pojavnem oknu prikažejo informacije glede politike zasebnosti.

V sekciji “Način dostave” izberete način dostave, ali je to osebni prevzem (brezplačna poštnina) ali pa dostava s Pošto Slovenije.

V sekciji “Način plačila” izberete način plačila, možno je plačilo ob prevzemu, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico ali plačilo preko sistema Paypal.

Spodaj je na voljo še celoten povzetek naročila in izpis cen, kjer je možno tudi urejanje količin izdelkov ter odstranjevanje izdelka. V polje “komentar” lahko vpišete morebitne opombe.

Na koncu morate potrditi, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja.

Naročilo oddate s klikom na gumb “Potrdi naročilo”.

Vse morebitne napake pri oddajanju naročila lahko sproti popravljate dokler ni naročilo dokončno oddano. V primeru, da je bilo naročilo že oddano in ste napako odkrili naknadno nas o tem obvestite na mail: info@gozdnimoz.si

Po tem koraku prejmete tudi zahvalno email sporočilo z povzetkom naročila.

6. DOBAVA, DOSTAVA IN PREVZEM

Blago dostavlja Pošte Slovenije ali katero drugo distribucijsko podjetje, odvisno od dogovora oziroma pogodbenega razmerja s podjetjem GOZDNI MOŽ. Način dostave si lahko izberete v procesu nakupa. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas v času dostave ni, vas bo pošiljka počakala na najbližji pošti.

Poštnina znaša 2,9 EUR. V kolikor izberete plačilo ob prevzemu, Pošta Slovenije zaračuna dodatno strošek položnice v višini 1,07 EUR. Ob naročilu izdelka velja dobavni rok od 3 do 7 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem in o možnostih dobave obvestili.

Dostava poteka po Sloveniji. V kolikor bi želeli dostavo izven Slovenije, se o tem predhodno pozanimajte na e-naslovu info@gozdnimoz.si.

Podjetje GOZDNI MOŽ se obvezuje naročene izdelke primerno zapakirati in odposlati pravočasno v roku dobave.

Podjetje GOZDNI MOŽ ne odgovarja za prekoračen rok dostave iz naslova nepravilnosti pri postopkih dostavne službe.

7. PLAČILO

Plačilo v spletni trgovini gozdnimoz.si lahko opravite ob prevzemu, po predračunu, Paypal-u ali s plačilnimi karticami Visa, Mastercard. Način plačila si lahko izberete v procesu nakupa.

Vsi izdani računi se hranijo na sedežu podjetja. Stranka lahko kadarkoli zahteva svojo kopijo računa preko e naslova: info@gozdnimoz.si.

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@gozdnimoz.si) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen v primeru če je plačnik poravnal znesek z gotovino kurirju dostavne službe. Vsa plačila, ki jih prodajalec prejme od dostavne službe so izvršena preko transakcijskega računa, zato se prodajalec zavezuje, da bo opravil vračilo kupnine preko transakcijskega računa v čim krajšem možnem času in ne kasneje od 14 dni od opravljenega vračila.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi tukaj.

Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe ni možen pri izdelkih, ki so izdelani po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeni njegovim osebnim potrebam; narejenih po natančnih navodilih potrošnika (npr. vabila, priponke, …).

9. GARANCIJA

Garancije izdelkov v spletni trgovini gozdnimoz.si so različne, v večino primerih velja eno leto ali več, če je prišlo do napake izdelka po naši krivdi. Garancija je veljavna s predložitvijo računa. Garancijski rok je naveden na računu.

Garancije NE morete uveljavljavitiv naslednjih primerih: 1) če je prišlo do normalne obrabe, 2) če je prišlo do škode z vodo ali v požaru, 3) če je prišlo do poškodbe ohišja ali poškodbe ohišja in pasu zaradi zunanjih vplivov, 4) če je počilo steklo, 5) če so se izpraznile baterije, 6) če je prišlo do poškodbe pasu in ostalih poškodb, nastalih zaradi nepravilnega ravnanja in nepazljivosti, 7) če je prišlo do izgube ali kraje izdelka.

10. STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

11. REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@gozdnimoz.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.

Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev IRPS. Povezava do platforme IRPS se nahaja tukaj.

12. INFORMACIJE IN PODPORA

PON – PET od 10.00 do 19.00 ure
Telefon: 031 874 756
E-mail: info@gozdnimoz.si